Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732

Назва: Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі
Інші назви: Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape
Автори: Березівська, Надія
Berezivska, Nadia
Приналежність: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Бібліографічний опис: Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі / Надія Березівська // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 100–101. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Бібліографічне посилання: Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 100–101.
Bibliographic citation (APA): Berezivska, N. (2024). Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 100-101. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Berezivska N. (2024) Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 659.114.7
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 100-101
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
Перелік літератури: 1.Тренди інтернет-маркетингу у 2025 році (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
References: 1.Trendy internet-marketynhu u 2025 rotsi (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi