霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732

Tytuł: Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі
Inne tytuły: Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape
Authors: Березівська, Надія
Berezivska, Nadia
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі / Надія Березівська // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 100–101. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Bibliographic reference (2015): Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 100–101.
Bibliographic citation (APA): Berezivska, N. (2024). Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 100-101. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Berezivska N. (2024) Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 659.114.7
Strony: 2
Zakres stron: 100-101
Główna strona: 100
Strona końcowa: 101
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732
Związane URL literatura: https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
Wykaz piśmiennictwa: 1.Тренди інтернет-маркетингу у 2025 році (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
References: 1.Trendy internet-marketynhu u 2025 rotsi (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi