Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46698

Назва: Планування інноваційної діяльності підприємства
Інші назви: Planning of innovative activities of the enterprise
Автори: Крисоватий, Богдан
Krysovatyi, Bohdan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крисоватий Б. Планування інноваційної діяльності підприємства / Богдан Крисоватий // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 34–35. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Крисоватий Б. Планування інноваційної діяльності підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 34–35.
Bibliographic citation (APA): Krysovatyi, B. (2024). Planuvannia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva [Planning of innovative activities of the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 34-35. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Krysovatyi B. (2024) Planuvannia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva [Planning of innovative activities of the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 34-35 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 34-35
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46698
Перелік літератури: 1. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М. Ястремська, К.В. Тонєва. Харків: Вид. ХНЕУ, 2013. 128с.
2. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І.П. Вовк, Ю.Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 144 с.
3. Маркетинг технічних інновацій / М. Сукач, І. Николенко, Г. Оборский, С. Федоркін та ін. Київ.: Ліра-К, 2013. 414 с.
References: 1. Marketynh innovatsii: navch. posibn./ O.M. Yastremska, K.V. Tonieva. Kharkiv: Vyd. KhNEU, 2013. 128p.
2. Vovk I.P. Marketynh innovatsii. Kurs lektsii dlia stud. spets. 8.03060102 "Menedzhment innovatsiinoi diialnosti", 8.18010012 "Upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu", Ukladachi: I.P. Vovk, Yu.Ya. Vovk, Ternopil: FOP Palianytsia V.A., 2015. 144 p.
3. Marketynh tekhnichnykh innovatsii, M. Sukach, I. Nykolenko, H. Oborskyi, S. Fedorkin and other Kyiv., Lira-K, 2013. 414 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.