Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46704

Titolo: Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Titoli alternativi: The role of marketing innovation in improving competitiveness of enterprise
Autori: Оксентюк, Богдана Андріївна
Крисоватий, Богдан
Oksentyuk, Bohdana
Krysovatyi, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / Богдана Оксентюк, Богдан Крисоватий // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 47–48. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Оксентюк Б. А., Крисоватий Б. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 47–48.
Bibliographic citation (APA): Oksentyuk, B., & Krysovatyi, B. (2024). Rol innovatsiinoho marketynhu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [The role of marketing innovation in improving competitiveness of enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 47-48. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Oksentyuk B., Krysovatyi B. (2024) Rol innovatsiinoho marketynhu u pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [The role of marketing innovation in improving competitiveness of enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 47-48 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 29-nov-2024
Date of entry: 19-dic-2024
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 47-48
Start page: 47
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46704
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності роботи господарюючих суб’єктів. Матеріали Х Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку підприємництва» 25 листопада 2016р, Харків, Харківський національний автомобільно-дорожній університет. 2016. С 92-94.
References (International): 1. Semeniuk S. Innovatsiinyi marketynh yak instrument pidvyshchennia efektyvnosti roboty hospodariuiuchykh subiektiv. Materialy Kh Yuvileinoi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Problemy ta perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva" 25 lystopada 2016r, Kharkiv, Kharkivskyi natsionalnyi avtomobilno-dorozhnii universytet. 2016. P. 92-94.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.