Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46714

Title: Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності
Other Titles: Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality
Authors: Буранич, Олег
Buranych, Oleh
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Буранич О. Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності / Олег Буранич // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 68–69. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Буранич О. Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 68–69.
Bibliographic citation (APA): Buranych, O. (2024). Formuvannia marketynhovykh stratehii u sferi turyzmu ta hostynnosti [Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 68-69. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Buranych O. (2024) Formuvannia marketynhovykh stratehii u sferi turyzmu ta hostynnosti [Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 68-69 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 29-Nov-2024
Date of entry: 19-Des-2024
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Шпилик, Світлана Василівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 68-69
Start page: 68
End page: 69
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46714
URL for reference material: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
http://www.economy.nayka.com.ua
References (Ukraine): 1. Баженова С., Пологовська Ю., Бикова М. Реалії розвитку туризму в Україні на сучасному етапі. Наукові перспективи. 2022. № 5 (23). С. 168-180.
2. Дворська І. Туристична галузь після війни: чи можлива реанімація та антикризове управління? URL: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
3. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 55-68.
4. Сливенко В. А., Єрмакова А. О. Класичні та сучасні бізнес стратегії туристичних підприємств. Ефективна економіка. 2018. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення: 25.10.2024).
References (International): 1. Bazhenova S., Polohovska Yu., Bykova M. Realii rozvytku turyzmu v Ukraini na suchasnomu etapi. Naukovi perspektyvy. 2022. No 5 (23). P. 168-180.
2. Dvorska I. Turystychna haluz pislia viiny: chy mozhlyva reanimatsiia ta antykryzove upravlinnia? URL: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
3. Nosyriev O., Dedilova T., Tokar I. Rozvytok turyzmu ta industrii hostynnosti v stratehii postkonfliktnoho vidnovlennia ekonomiky Ukrainy. Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 1 (26). P. 55-68.
4. Slyvenko V. A., Yermakova A. O. Klasychni ta suchasni biznes stratehii turystychnykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2018. No 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (Date of appeal: 25.10.2024).
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.