Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46714

Назва: Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності
Інші назви: Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality
Автори: Буранич, Олег
Buranych, Oleh
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Буранич О. Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності / Олег Буранич // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 68–69. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Буранич О. Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 68–69.
Bibliographic citation (APA): Buranych, O. (2024). Formuvannia marketynhovykh stratehii u sferi turyzmu ta hostynnosti [Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 68-69. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Buranych O. (2024) Formuvannia marketynhovykh stratehii u sferi turyzmu ta hostynnosti [Formation of marketing strategies in the field of tourism and hospitality]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 68-69 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Шпилик, Світлана Василівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 68-69
Початкова сторінка: 68
Кінцева сторінка: 69
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46714
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
http://www.economy.nayka.com.ua
Перелік літератури: 1. Баженова С., Пологовська Ю., Бикова М. Реалії розвитку туризму в Україні на сучасному етапі. Наукові перспективи. 2022. № 5 (23). С. 168-180.
2. Дворська І. Туристична галузь після війни: чи можлива реанімація та антикризове управління? URL: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
3. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 55-68.
4. Сливенко В. А., Єрмакова А. О. Класичні та сучасні бізнес стратегії туристичних підприємств. Ефективна економіка. 2018. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення: 25.10.2024).
References: 1. Bazhenova S., Polohovska Yu., Bykova M. Realii rozvytku turyzmu v Ukraini na suchasnomu etapi. Naukovi perspektyvy. 2022. No 5 (23). P. 168-180.
2. Dvorska I. Turystychna haluz pislia viiny: chy mozhlyva reanimatsiia ta antykryzove upravlinnia? URL: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952
3. Nosyriev O., Dedilova T., Tokar I. Rozvytok turyzmu ta industrii hostynnosti v stratehii postkonfliktnoho vidnovlennia ekonomiky Ukrainy. Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 1 (26). P. 55-68.
4. Slyvenko V. A., Yermakova A. O. Klasychni ta suchasni biznes stratehii turystychnykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2018. No 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua (Date of appeal: 25.10.2024).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.