Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719

Заглавие: Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META
Други Заглавия: Modern strategies for optimising advertising budgets in META
Автори: Король, Олександр
Korol, Alexander
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Король О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META / Олександр Король // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 76–77. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Король О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 76–77.
Bibliographic citation (APA): Korol, A. (2024). Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 76-77. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Korol A. (2024) Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 29-Ное-2024
Date of entry: 19-Дек-2024
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 76-77
Start page: 76
End page: 77
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719
URL for reference material: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
References (Ukraine): 1. Васянович О.В. Інформаційні системи і технології в маркетингу. Київ: Видавництво КНЕУ, 2021. 352с
2. Шквиря Н. Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку. Випуск 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
3. Черняєв Р. Ефективні стратегії роботи з аукціонами у Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
References (International): 1. Vasianovych O.V. Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: Vydavnytstvo KNEU, 2021. 352s
2. Shkvyria N. Teoretychni osnovy stratehichnoho marketynhu pidpryiemstva. Infrastruktura rynku. Issue 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
3. Cherniaiev R. Efektyvni stratehii roboty z auktsionamy u Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
MTPSNTS_2024_Korol_A-Modern_strategies_for_optimising_76-77.pdf446,68 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
MTPSNTS_2024_Korol_A-Modern_strategies_for_optimising_76-77__COVER.png418,5 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.