Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorКороль, Олександр
dc.contributor.authorKorol, Alexander
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКороль О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META / Олександр Король // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 76–77. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719-
dc.format.extent76-77
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
dc.relation.urihttps://www.henrystewartpublications.com/jdsm
dc.titleСучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META
dc.title.alternativeModern strategies for optimising advertising budgets in META
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Васянович О.В. Інформаційні системи і технології в маркетингу. Київ: Видавництво КНЕУ, 2021. 352с
dc.relation.references2. Шквиря Н. Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку. Випуск 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
dc.relation.references3. Черняєв Р. Ефективні стратегії роботи з аукціонами у Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
dc.relation.referencesen1. Vasianovych O.V. Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: Vydavnytstvo KNEU, 2021. 352s
dc.relation.referencesen2. Shkvyria N. Teoretychni osnovy stratehichnoho marketynhu pidpryiemstva. Infrastruktura rynku. Issue 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
dc.relation.referencesen3. Cherniaiev R. Efektyvni stratehii roboty z auktsionamy u Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage76
dc.citation.epage77
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Король О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 76–77.
dc.identifier.citationenAPAKorol, A. (2024). Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 76-77. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKorol A. (2024) Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.