Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719

Назва: Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META
Інші назви: Modern strategies for optimising advertising budgets in META
Автори: Король, Олександр
Korol, Alexander
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Король О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META / Олександр Король // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 76–77. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Король О. Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у META // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 76–77.
Bibliographic citation (APA): Korol, A. (2024). Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 76-77. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Korol A. (2024) Suchasni stratehii optymizatsii reklamnykh biudzhetiv u META [Modern strategies for optimising advertising budgets in META]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 76-77
Початкова сторінка: 76
Кінцева сторінка: 77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46719
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
Перелік літератури: 1. Васянович О.В. Інформаційні системи і технології в маркетингу. Київ: Видавництво КНЕУ, 2021. 352с
2. Шквиря Н. Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку. Випуск 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
3. Черняєв Р. Ефективні стратегії роботи з аукціонами у Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
References: 1. Vasianovych O.V. Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: Vydavnytstvo KNEU, 2021. 352s
2. Shkvyria N. Teoretychni osnovy stratehichnoho marketynhu pidpryiemstva. Infrastruktura rynku. Issue 40. 2020. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/59.pdf
3. Cherniaiev R. Efektyvni stratehii roboty z auktsionamy u Meta. DigitalMarketingJournal, 2023. URL: https://www.henrystewartpublications.com/jdsm
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.