Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

Başlık: Сучасні підходи до проблем медіапланування
Yazarlar: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Bibliographic description (Ukraine): Надія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.
Yayın Tarihi: 18-May-2011
Date of entry: 7-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 351.83 (477)
Anahtar kelimeler: медіапланування
media planning
медіа канал
медіа носій
ефективність реклами
реклама
media channel
media
media
advertising effectiveness
advertising
Özet: Медіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в цілому
Media planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a whole
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDFGöster/Aç
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVuGöster/Aç
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.