このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

タイトル: Сучасні підходи до проблем медіапланування
著者: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Bibliographic description (Ukraine): Надія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 7-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 351.83 (477)
キーワード: медіапланування
media planning
медіа канал
медіа носій
ефективність реклами
реклама
media channel
media
media
advertising effectiveness
advertising
抄録: Медіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в цілому
Media planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a whole
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDF見る/開く
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVu見る/開く
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。