Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

Titre: Сучасні підходи до проблем медіапланування
Auteur(s): Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Bibliographic description (Ukraine): Надія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 7-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 351.83 (477)
Mots-clés: медіапланування
media planning
медіа канал
медіа носій
ефективність реклами
реклама
media channel
media
media
advertising effectiveness
advertising
Résumé: Медіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в цілому
Media planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a whole
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVuVoir/Ouvrir
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.