Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

Pealkiri: Сучасні підходи до проблем медіапланування
Autor: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Bibliographic description (Ukraine): Надія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.
Ilmumisaasta: 18-mai-2011
Date of entry: 7-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 351.83 (477)
Märksõnad: медіапланування
media planning
медіа канал
медіа носій
ефективність реклами
реклама
media channel
media
media
advertising effectiveness
advertising
Kokkuvõte: Медіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в цілому
Media planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a whole
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDFVaata/Ava
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVuVaata/Ava
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.