Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorGolda, Nadyaen
dc.date.accessioned2011-06-07T11:25:37Z-
dc.date.available2011-06-07T11:25:37Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationНадія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201-
dc.description.abstractМедіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в ціломуuk
dc.description.abstractMedia planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a wholeuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмедіаплануванняuk
dc.subjectmedia planninguk
dc.subjectмедіа каналuk
dc.subjectмедіа носійuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectmedia channelen
dc.subjectmediaen
dc.subjectmediaen
dc.subjectadvertising effectivenessen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleСучасні підходи до проблем медіаплануванняuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc351.83 (477)uk
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDFView/Open
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVuView/Open
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.