Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201

Título : Сучасні підходи до проблем медіапланування
Autor : Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Bibliographic description (Ukraine): Надія Голда. Сучасні підходи до проблем медіапланування / Надія Голда // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 89 – 90.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 351.83 (477)
Palabras clave : медіапланування
media planning
медіа канал
медіа носій
ефективність реклами
реклама
media channel
media
media
advertising effectiveness
advertising
Resumen : Медіапланування передбачає процес формування системи каналів доставки рекламних звернень до рекламної аудиторії. Цей процес є найбільш актуальним для рекламодавців. Адже від вірного вибору каналів розповсюдження реклами залежить її ефективність в цілому
Media planning involves the formation of channel delivery of advertising appeals to theadvertising audience. This process is most important to advertisers. After a correct choice of distribution channels of advertising depends on its effectiveness as a whole
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1201
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Golda_N_.pdf89,42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Golda_N_.djvu16,18 kBDjVuVisualizar/Abrir
Golda_N___COVER.png179,76 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.