Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17573

Назва: Конкуренція: теорія і практика. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Дубик, Орест Іванович
Бібліографічний опис: Голда Н.М. Конкуренція: теорія і практика : навч. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Н.М. Голда , О.І. Дубик. - Тернопіль : ТДТУ, 2009. - 138 с.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 14-лип-2016
Видавництво: ТДТУ
Кількість сторінок: 138
Короткий огляд (реферат): Посібник складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з основ конкуренції. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
Опис: Рекомендовано кафедрою маркетингу на виробництві, протокол № _ від _ 2009 року. Ухвалено засіданням методичної риди факультету Економіки і підприємницької діяльності ТДТУ імені Івана Пулюя, протокол № _ від _ 2009 року.
Зміст: Тема 1. Основні положення конкуренції Тема 2. Екомічні моделі конкуренції Тема 3. Місце підприємства на ринку Тема 4. Класифікаційні особливості ринку Тема 5. Типи стратегій конкурентної боротьби Тема 6. Життєвий цикл фірми. Тема 7. Конкурентоспроможність товарів та підприємств Тема 8. Конкурентні переваги Тема 9. Співтовариство фірм і стабільність економіки. Самостійна робота студентів Тематика рефератів Контрольні запитання з дисципліни Використані літературні джерела
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17573
Власник авторського права: © Н.М. Голда, О.І. Дубик, 2009
Перелік літератури: 1. Послання Президента України до Верховної Ради України. Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та соціального розвитку України на 2002-2011 роки. Урядовий кур'єр, 4 червня 2002 року.
2. Закон України "Про Антимонопольний комітет України". Голос України, 21 грудня 1993 року.
3. Закон України "Про захист від недобросовісної конкуренції". Урядовий кур'єр, 29 червня 1996 року.
4. Закон України "Про захист економічної конкуренції". Урядовий кур'єр, Орієнтир, 21 березня 2001 року.
5. Основні напрями конкурентної політики на 2002- 2004 роки. Схвалено Указом Президента України від 19 листопада 2001 року. Урядовий кур'єр, 28 листопада 2001 року.
6. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегія и практика. — M. Центр экономики и маркетинга, 1996.
7. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. — 190 СПБ. Питер. — 1999.
8. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия в условиях формирования рыночной экономики. Монография. — Харьков, 1997.
10. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. Пер. з англ. — К. Основи, 1998.
11. Портер M. Международная конкуренция. Пер. с англ. — M. Международные отношения, 1993.
12. Соколенко C.I. Глобалізація і економіка України. — К. Логос, 1999.
13. Скударь Г.М. Управление конкурентоспособностью крупного акционерного общества: проблемы и решения. — К.: Наук, думка, 1999.
14. Фатхутдинов P.A. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. — М. ИНФРА-М. — 2000.
15. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. Учебно-практическое пособие. 2-е изд. Исправ. и доп. — М. Издательство "Гном-пресс", 1998.
16. Азоев Г.Л. Анализ деятельности конкурентов. — М. ГАУ, 1995.
17. Ансофф И. Стратегическое управление. Пер. с англ. — М. Экономика, 1989.
18. Гончаров В.В. Руководство для высшего управленческого персонала. — М.: МП Сувенир, 1993.
19. Горбашко Е.А. Конкурентоспособность промышленной продукции. Учебное пособие. — СПБ. Университет экономики и финансов, 1991.
20. Губський Б. Конкурентоспроможність української економіки: орієнтири макрополітики в кризових умовах. Економіка України, 1999. — №.
21. Губський Б., Лук'яненко Д., Сіденко В. Інтернаціоналізація української економіки. Економіка України, 2000, №9.
22. Дикань В.Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия. Монография. — Харьков: Основа, 1995.
23. Долинская М.Г., Соловьев И.А. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции. — М. Экономика, 1991.
24. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. Пер. з англ. — К.: Україна, 1994.
25. Економіка підприємства. Підручник для студ. економ, вузів. / за ред. С.Ф.Покропивного. Вид 2-е перероб. і доповн. — К.: КНЕУ, 2001.
26. Экономическая стратегия фирмы. Учеб. пособие. Под ред. А.П. Градова. 2-е изд. испр. СПБ, Спецлит, 2000.
Тип вмісту: Book
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора