Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45243

Назва: Ризики в туристичній діяльності
Інші назви: Risks in tourist activities
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Ризики в туристичній діяльності / Голда Надія // РСЕСГЕПⅣ, 22-23 травня 2024 року. — Т., 2024. — С. 31–32. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic description: Golda N. (2024) Ryzyky v turystychnii diialnosti [Risks in tourist activities]. RSESGEPⅣ (Tern., 22-23 May 2024), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2024
Proceedings of the Ⅳ International scientific and practical conference "Development of socio-economic systems in geoeconomic space", 2024
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 22-тра-2024
Дата внесення: 17-чер-2024
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22-23 травня 2024 року
22-23 May 2024
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 31-32
Початкова сторінка: 31
Кінцева сторінка: 32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45243
ISBN: 978-617-7875-79-5
Власник авторського права: ©Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2020. С.14-28.
2. Шевченко Н., Останкова Л. Аналіз моделювання та управління економічними ризиками. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
References: 1. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha. Ternopil: FOP Shpak V. B., 2020. P.14-28.
2. Shevchenko N., Ostankova L. Analiz modeliuvannia ta upravlinnia ekonomichnymy ryzykamy. Pidruchnyk, K., KNEU, 2003, 246 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.