Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45243

Tytuł: Ризики в туристичній діяльності
Inne tytuły: Risks in tourist activities
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Cytat: Голда Н. М. Ризики в туристичній діяльності / Голда Надія // РСЕСГЕПⅣ, 22-23 травня 2024 року. — Т., 2024. — С. 31–32. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic description: Golda N. (2024) Ryzyky v turystychnii diialnosti [Risks in tourist activities]. RSESGEPⅣ (Tern., 22-23 May 2024), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2024
Proceedings of the Ⅳ International scientific and practical conference "Development of socio-economic systems in geoeconomic space", 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Data wydania: 22-maj-2024
Date of entry: 17-cze-2024
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22-23 травня 2024 року
22-23 May 2024
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 31-32
Główna strona: 31
Strona końcowa: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45243
ISBN: 978-617-7875-79-5
Właściciel praw autorskich: ©Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Wykaz piśmiennictwa: 1. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2020. С.14-28.
2. Шевченко Н., Останкова Л. Аналіз моделювання та управління економічними ризиками. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
References: 1. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha. Ternopil: FOP Shpak V. B., 2020. P.14-28.
2. Shevchenko N., Ostankova L. Analiz modeliuvannia ta upravlinnia ekonomichnymy ryzykamy. Pidruchnyk, K., KNEU, 2003, 246 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi