Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045

Title: Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області / Голда Н. М., Міщук О. І. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 55–78.
Bibliographic description (International): Holda N. M., Mishchuk O. I. (2017) Reklamna diialnist pidpryiemstv turystychnoi haluzi Ternopilskoi oblasti. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 55-78 [in Ukrainian].
Is part of: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Journal/Collection: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Issue Date: 21-Feb-2017
Date of entry: 9-Jun-2017
Publisher: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Number of pages: 24
Page range: 55-78
Start page: 55
End page: 78
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма/ Атанасова Л. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с.
2. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182.
3. Голда Н.М. Принципи стратегічного маркетингу у сфері туристичного бізнесу // Галицький економічний вісник. – Тернопіль, 2008.– №6 (21) 60-64.
4. Каневский Е.М. Эффект рекламы/ Каневский Е.М. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.
References (International): 1. Atanasova L. Marketinhovye issledovaniia v turizma/ Atanasova L, Burhas: Selekta, 1998, 271 p.
2. Holda N.M. Metody ekonomichnoho analizu v reklamnii diialnosti /N.M. Holda// Naukovyi zhurnal. Galician economic bulletin. No 1 (22), 2010. P. 171-182.
3. Holda N.M. Pryntsypy stratehichnoho marketynhu u sferi turystychnoho biznesu, Galician economic bulletin, Ternopil, 2008, No 6 (21) 60-64.
4. Kanevskii E.M. Effekt reklamy/ Kanevskii E.M, M., Ekonomika, 1980, 176 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.