Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned2017-06-09T10:45:40Z-
dc.date.available2017-06-09T10:45:40Z-
dc.date.created2017-02-21
dc.date.issued2017-02-21
dc.identifier.citationГолда Н. М. Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області / Голда Н. М., Міщук О. І. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 55–78.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045-
dc.format.extent55-78
dc.language.isouk
dc.publisherФО-П Шпак В. Б
dc.publisherFO-P Shpak V. B
dc.relation.ispartofТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.titleРекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.format.pages24
dc.relation.references1. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма/ Атанасова Л. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с.
dc.relation.references2. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182.
dc.relation.references3. Голда Н.М. Принципи стратегічного маркетингу у сфері туристичного бізнесу // Галицький економічний вісник. – Тернопіль, 2008.– №6 (21) 60-64.
dc.relation.references4. Каневский Е.М. Эффект рекламы/ Каневский Е.М. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.
dc.relation.referencesen1. Atanasova L. Marketinhovye issledovaniia v turizma/ Atanasova L, Burhas: Selekta, 1998, 271 p.
dc.relation.referencesen2. Holda N.M. Metody ekonomichnoho analizu v reklamnii diialnosti /N.M. Holda// Naukovyi zhurnal. Galician economic bulletin. No 1 (22), 2010. P. 171-182.
dc.relation.referencesen3. Holda N.M. Pryntsypy stratehichnoho marketynhu u sferi turystychnoho biznesu, Galician economic bulletin, Ternopil, 2008, No 6 (21) 60-64.
dc.relation.referencesen4. Kanevskii E.M. Effekt reklamy/ Kanevskii E.M, M., Ekonomika, 1980, 176 p.
dc.identifier.citationenHolda N. M., Mishchuk O. I. (2017) Reklamna diialnist pidpryiemstv turystychnoi haluzi Ternopilskoi oblasti. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 55-78 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.citation.spage55
dc.citation.epage78
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.