Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473

Назва: Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій
Інші назви: Features of assessing the efficiency of marketing communications
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Кулик, Юлія Романівна
Golda, Nadiia
Kulyk, Yliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій / Голда Надія, Кулик Юлія // Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 19 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 30–31. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic description: Golda N., Kulyk Y. (2023) Osoblyvosti otsinky efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii [Features of assessing the efficiency of marketing communications]. Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space" (Tern., 19 May 2023), pp. 30-31 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2023
Proceedings of the Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space", 2023
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 19-тра-2023
Дата внесення: 13-чер-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 19 травня 2023 року
19 May 2023
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 30-31
Початкова сторінка: 30
Кінцева сторінка: 31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473
ISBN: 978-617-7875-59-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2023
©Тернопільський національний технічний
університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1.Голда Н. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній галузі. Галицький економічний вісник. 2018. 31-35.
2.Сolda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług / Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia / Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021. - p. 104-116. (222 ruble).
References: 1.Holda N. Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii haluzi. Galician economic journal. 2018. 31-35.
2.Solda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług, Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia, Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021, p. 104-116. (222 ruble).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.