Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorКулик, Юлія Романівна
dc.contributor.authorGolda, Nadiia
dc.contributor.authorKulyk, Yliia
dc.coverage.temporal19 травня 2023 року
dc.coverage.temporal19 May 2023
dc.date.accessioned2023-06-13T07:03:42Z-
dc.date.available2023-06-13T07:03:42Z-
dc.date.created2023-05-19
dc.date.issued2023-05-19
dc.identifier.citationГолда Н. М. Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій / Голда Надія, Кулик Юлія // Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 19 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 30–31. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
dc.identifier.isbn978-617-7875-59-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473-
dc.format.extent30-31
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPalianytsia V.A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space", 2023
dc.titleОсобливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій
dc.title.alternativeFeatures of assessing the efficiency of marketing communications
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.rights.holder©Тернопільський національний технічний
dc.rights.holderуніверситет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1.Голда Н. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній галузі. Галицький економічний вісник. 2018. 31-35.
dc.relation.references2.Сolda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług / Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia / Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021. - p. 104-116. (222 ruble).
dc.relation.referencesen1.Holda N. Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii haluzi. Galician economic journal. 2018. 31-35.
dc.relation.referencesen2.Solda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług, Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia, Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021, p. 104-116. (222 ruble).
dc.identifier.citationenGolda N., Kulyk Y. (2023) Osoblyvosti otsinky efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii [Features of assessing the efficiency of marketing communications]. Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space" (Tern., 19 May 2023), pp. 30-31 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
dc.citation.spage30
dc.citation.epage31
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.