Търсене


Текущи филтри:
Ново търсене
Добавяне на филтри:

Използвайте филтри, за да прецизирате резултатите от търсенето.


Резултати 1-51 от 51. (Време за търсене: 0.005 секунди).
  • предишен
  • 1
  • следващ
Брой Посещения на Публикация:
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article21-Ное-201727-Дек-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article25-Фев-202020-Май-2020Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспортуОкрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Okrepkyi, Rostyslav; Dudar, Volodymir
Article25-Фев-202020-Май-2020Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна; Havrylets, Olesia; Dochynets, Natalia; Kampo, Heorhina
Article14-Апр-202017-Сеп-2020Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand exampleЛетуновська, Наталія Євгенівна; Вода, Ганна Миколаївна; Кадуріна, Світлана Василівна; Цуненко, Анна Миколаївна; Letunovska, Nataliia; Voda, Hanna; Kadurina, Svitlana; Tsunenko, Anna
Article19-Дек-201915-Май-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-Дек-201915-Май-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article22-Яну-201919-Мар-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article22-Яну-201919-Мар-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article14-Апр-202017-Сеп-2020Зелена конкурентоспроможність бізнес-сектора України в рамках глобальних тенденційЧигрин, Олена Юріївна; Люльов, Олексій Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Косторнова, Світлана Олександрівна; Chygryn, Olena; Lyulyov, Oleksii; Pimonenko, Tetyana; Kostornova, Svitlana
Article23-Юни-202029-Сеп-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article31-Яну-20186-Мар-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article20113-Юни-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article201312-Дек-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article200912-Авг-2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
Article201017-Яну-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article201121-Сеп-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201227-Май-2013Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article20-Мар-20145-Дек-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article18-Сеп-202023-Дек-2020Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесуКіржецька, Марія; Кіржецький, Юрій; Kirzhetska, Mariya; Kirzhetskyy, Yuriy
Article202119-Апр-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article25-Ное-20151-Мар-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-Ное-20151-Мар-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article201228-Май-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article201320-Май-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article18-Ное-201429-Окт-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-Мар-20151-Мар-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article21-Окт-201416-Дек-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article27-Май-201411-Дек-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article21-Ное-20243-Мар-2025Раціональне використання «золотого перетину Піфагора», «золотого перерізу Архімеда» та чисел Фібоначчі при розробці ТМ і бренду в маркетингуВасилишин, Владислав; Vasylyshyn, Vladyslav
Article21-Ное-20243-Мар-2025Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ші для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війниГрижак, Володимир; Борисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир; Hryzhak, Volodymyr; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr
Article21-Фев-20233-Май-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article21-Фев-20233-Май-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article22-Фев-20227-Сеп-2022Пошуковий маркетингІванечко, Неля Ростиславівна; Дудар, Володимир Тарасович; Павелко, Валентин Іванович; Ivanechko, Nelia; Dudar, Volodymyr; Pavelko, Valentyn
Article21-Ное-20243-Мар-2025Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті індустрії 4.0Андрушків, Богдан Миколайович; Бойко, Остап Богданович; Кирич, Наталія Богданівна; Якимук, Павло; Мариняк, Богдан; Andrushkiv, Bohdan; Boyko, Ostap; Kyrych, Nataliya; Yakymuk, Pavlo; Marynyak, Bohdan
Article23-Дек-201610-Май-2017Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Article21-Юни-202213-Дек-2022Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article25-Окт-20222-Фев-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article25-Окт-20222-Фев-2023Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємствЮшкевич, О.; Яблонська, І.; Yushkevych, O.; Yablonska, I.
Article22-Фев-20227-Сеп-2022Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Article21-Ное-20221-Апр-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article23-Апр-20247-Юни-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article24-Окт-202328-Дек-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article24-Окт-202328-Дек-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article5-Сеп-202314-Окт-2023Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0Головань, Ольга Олексіївна; Олійник, Олександр Миколайович; Маркова, Світлана Вікторівна; Олійник, Максим Олександрович; Holovan, Olha; Oliynyk, Oleksandr; Markova, Svitlana; Oliinyk, Maksym
Article28-Яну-202519-Апр-2025Критичне мислення як філософія маркетингуІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article28-Яну-202519-Апр-2025Вплив маркетингу, менеджменту та обліку на стратегічне управління потенціалом підприємства в різних сферах бізнесуМаркова, Світлана Вікторівна; Головань, Ольга Олексіївна; Пучков, Олексій Володимирович; Markova, Svitlana; Holovan, Olha; Puchkov, Oleksii
Article28-Яну-202519-Апр-2025Підхід до аналізу якісних та кількісних характеристик бренду підприємстваВасилишин, Владислав Михайлович; Vasylyshyn, Vladeslav
Article18-Юни-202428-Авг-2024Торговий знак, торгова марка, бренд: визначення, понятійна база і законодавствоВасилишин, Владислав Михайлович; Vasylyshyn, Vladeslav
Article18-Юни-202428-Авг-2024Розвиток екомаркетингу в умовах сталого інноваційного розвитку органічних агровиробництв України під впливом концепції пермакультуриКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article19-Дек-202327-Яну-2024Управління продажами у сфері послугІванечко, Неля Ростиславівна; Оконський, Михайло Вікторович; Ivanechko, Nelia; Okonskyi, Mykhailo
Article29-Апр-202511-Юни-2025Вплив соціальних мереж на формування споживчих уподобань та економічну поведінку населенняВасюта, Вікторія Борисівна; Токмаков, Максим Вадимович; Vasiuta, Viktoriia; Tokmakov, Maksym
Резултати 1-51 от 51. (Време за търсене: 0.005 секунди).
  • предишен
  • 1
  • следващ