Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6086

Назва: Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду
Інші назви: Marketization as a vector of development of law, advocacy and politics organizations in the context of national experience
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду / Тетяна Михайлівна Борисова // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 157-170. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description: Borysova T. Marketization as a vector of development of law, advocacy and politics organizations in the context of national experience. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 157-170 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Дата публікації: 18-лис-2014
Дата подання: 9-гру-2014
Дата внесення: 29-жов-2015
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 339.138
Теми: громадські та адвокасі організації
право і правові послуги
політична організація
некомерційна організація
маркетинг
civic and advocacy organizations
law and legal services
political organization
non-profit organization
marketing
Діапазон сторінок: 157-170
Серія/номер: 2014, №4 (47)
2014, No 4 (47)
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингової діяльності організацій сфери права, адвокасі, політики через призму і в контексті українських реалій. Проаналізовано найвагоміші виклики організаціям досліджуваної сфери України, серед яких посилення конкуренції, посилення державного регулювання прямого впливу некомерційних організацій на законодавство, невідповідність міжнародним стандартам процесу виборів в Україні, підвищення ефективності діяльності некомерційних організацій сфери адвокасі. Виявлено особливості комплексу маркетингу некомерційних організацій сфери права, адвокасі, політики. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій.
The article is aimed to studying the application of marketing in the case of law, advocacy and politics non-profit organizations. Features of market orientation of law, advocacy and politics non-profit organizations through the dimensions and in the context of Ukrainian realities are identified in the article. The main challenges for non-profit law, advocacy and politics organizations of Ukraine, such as growing competition, growing of government regulation of direct non-profit organizations’ influence on legislation, the disparity in electoral process in Ukraine and the international standards, increasing abilities of non-profit advocacy organizations are analyzed in the article. It is apparent that the marketing activities of political organization in Ukraine are focused on instrumentally-political marketing. This paper has been concerned with demonstrating a framework based on the basic ‘4Ps’ marketing model. It is substantiated that implementation of marketing in activity of domestic non-profit law, advocacy and politics organizations needs the holistic approach, which provides creating value for customers and builds customer relationships and capturing value from customers in return. The need to change of marketing paradigm from «I-object» to «I-subject» in marketing of non-profit law, advocacy and politics organizations is found out here. Within the framework of such paradigm it will be possible to represent interests of public for development of democratic values and providing of observance of human rights. The analysis of empirical data on the development of non-profit law, advocacy and politics organizations of Ukraine led to a number of conclusions. On the basis of results of research some recommendations are offered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6086
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
Перелік літератури: 1. Агарков, О.А. Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти: монографія [Текст] / О.А. Агарков; за наук. ред. д-ра філос. наук, проф. В. М. Бебика. – Запоріжжя: Просвіта, 2011. – 314 с.
2. Доступ до медіа: вибори 2012: аналітичний звіт [Текст] / О.В. Волошенюк, Д.Р. Дуцик, В.Ф. Іванов, Н.В. Костенко, С.О. Макеєв; за ред. Н.В. Костенко та В.Ф. Іванова. – К.: АУП, ЦВП, 2012. – 72 с.
3. Закон України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 No 3460–VI [Текст] // Відомості Верховної Ради України. – 2011. –No51. – Ст.577.
4. Закон України «Про вибори народних депутатів України» від 17.11.2011 No 4061–VI [Текст] // Відомості Верховної Ради України. – 2012. –No10–11. – Ст.73.
5. Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012 No 5073–VI [Текст] // Відомості Верховної Ради. – 2013. – No25. – Ст.252.
6. Кількість зареєстрованих громадських об'єднань, професійних спілок, політичних партій та благодійних організацій у 2013 році: Експрес-випуск від 06.03.2014 No77/0/05.6вн–14 [Текст]. – К.: Державна служба статистики України, 2014. – 2 с.
7. Коваль, Н.І. Стан наукового опрацювання дефініції та проблеми дослідження політичного маркетингу [Текст] / Н.І. Коваль // Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки . – 2013. – Т.18, 2(2). – Ст.211–215.
8. Кримінально-процесуальний кодекс України [Текст] // Відомості Верховної Ради України. – 2013. – No9–10, No11–12, No13. – Ст.88.
9. Лікарчук, Н.В. Політичний маркетинг: теорія і практика: монографія [Текст] / Н.В. Лікарчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. – 356 с.
10. Паламарчук, М.О. Виклики модернізації в Україні: політичні аспекти: монографія [Текст] / М.О. Паламарчук; за ред. О. В. Литвиненка. – К.: НІСД, 2014. – 152 с.
11. Паливода, Л. Стан та динаміка розвитку неурядових організацій України 2002 – 2011 роки: звіт за даними дослідження [Текст] / Л. Паливода, С. Голота. – К.: БФ «Творчий центр ТЦК», 2012. – 118 с.
12. Перспективи модернізації в Україні і тенденції змін суспільної свідомості [Електронний ресурс]. – К.: Інститут соціології НАН України, 2013. – Режим доступу: http://dif.org.ua/modules/pages/files/1360592163_2409.doc.
13. Політичний маркетинг: сутність, функції, проблеми використання: монографія [Текст] / В.А. Полторак та ін.; за ред. В.А. Полторака. – Д.: Вид-во ДУЕП ім. А. Нобеля, 2010. – 152 с.
14. Про стан розвитку громадянського суспільства в Україні: загальні тенденції, регіональні особливості: аналіт. доп. [Текст]. – К.: НІСД, 2014. – 78 с.
15. Сваткова, Д. Конкурентна противага [Електронний ресурс] / Д. Сваткова // Український юрист. – 2013. – No7–8. – Режим доступу: http://jurist.ua/?article/362.
16. Український соціум [Текст] / О.С. Власюк, В.С. Крисаченко, М.Т. Степико та ін.; за ред. В.С. Крисаченка. – К.: Знання України, 2005. – 792 с.
17. Хавкіна, Л. Сучасний український рекламний міф: монографія [Текст] / Л. Хавкіна. – Х.: Харківське історико-філологічне товариство, 2010. – 352 с.
18. Шубін, С.П. Політичний маркетинг в державному управлінні України: теоретико-методологічні засади та механізми впровадження: монографія [Текст] / С.П. Шубін; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – Миколаїв.: Іліон, 2011. – 411 с.
19. Boris, E.T. Civic Participation And Advocacy The State of Nonprofit America [Text] / E.T. Boris, J.Krehely / ред. Lester M. Salamon.–2 ed.– Harrisonburg.: R.R. Donnelley and Sons, 2012.–568 р.
20. Kotler, P. Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. – 14th ed. – New Jersey: Prentice Hall, 2012. – 740 р.
21. Lees-Marshment, J. The Political Marketing Revolution: is marketing transforming the government of the UK? [Text] / J. Lees-Marshment // Paper for the 2004 PSA Conference, Political Marketing group panels, University of Lincoln, April 2004. – [Б.м.]: Centre for Political Marketing & Managemen, 2004. – 17 р.
22. Mission Canada – Ukraine Elections 2012 [Електронний ресурс]. – Election Observation Mission Parliamentary Elections, 2012. – 20 с. – Режим доступу: http://canademmissions.ca/ukraine/images/documents/Preliminary%20Report_UK.pdf
23. Nations in Transit 2013: Authoritarian Aggression and the Pressures of Austerity. – [Б.м.]: Freedom House, 2013. – 28 р.
24. O’Shaughnessy, N.J. The Phenomenon of Political Marketing [Text] / N.J. O’Shaughnessy. – L.: The Macmillan Press, 1990. – 304 р.
25. Ogilvy, D. Ogilvy on Advertising [Text] / D. Ogilvy. – London: Pan, 1983. – 224 p.
26. Salamon, L.M. The International Classification of Nonprofit Organizations: ICNPO-Revision / Salamon, Lester M., Helmut K. Anheier. – Baltimore: The Johns Hopkins Institute for Policy Studies, 1996. – 26 p.
27. Smith, А. Civic Engagement in the Digital Age [Text] / А. Smith. – Washington: Pew Research Center’s Internet & American Life Project, 2013. – 59 p.
28. The 2013 CSO Sustainability Index for Central and Eastern Europe and Eurasia. 17th edition. – Washington: United States Agency for International Development, Bureau for Europe and Eurasia, Office of Democracy, Governance and Social Transition, 2014. – 275 p.
29. The Nonprofit Contribution to Civic Participation and Advocacy. Washington: The Aspen Institute Nonprofit Sector Strategy Group, 2000. – 19 p.
30. Vankov, N. The strategic dimensions of Political Marketing [Text] / N. Vankov // Economic Alternatives. – 2013. – Issue 3. – Pp.74–80.
31. Wring, D. Reconciling marketing with political science: theories of political marketing [Text] / D. Wring // Journal of Marketing Management, 1997. – No13 (7). – Pp.651–663.
References: 1. Aharkov, O.A. Sotsialno-politychnyi marketynh: teoretychnyi i praktychnyi aspekty: monograph [Text], O.A. Aharkov; za nauk. red. d-ra filos. nauk, prof. V. M. Bebyka. – Zaporizhzhia: Prosvita, 2011. – 314 p.
2. Dostup do media: vybory 2012: analitychnyi zvit [Text], O.V. Volosheniuk, D.R. Dutsyk, V.F. Ivanov, N.V. Kostenko, S.O. Makeiev; ed. N.V. Kostenko ta V.F. Ivanova. – K.: AUP, TsVP, 2012. – 72 p.
3. Zakon Ukrainy "Pro bezoplatnu pravovu dopomohu" vid 02.06.2011 No 3460–VI [Text], Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. – 2011. –No51. – St.577.
4. Zakon Ukrainy "Pro vybory narodnykh deputativ Ukrainy" vid 17.11.2011 No 4061–VI [Text], Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. – 2012. –No10–11. – St.73.
5. Zakon Ukrainy "Pro blahodiinu diialnist ta blahodiini orhanizatsii" vid 05.07.2012 No 5073–VI [Text], Vidomosti Verkhovnoi Rady. – 2013. – No25. – St.252.
6. Kilkist zareiestrovanykh hromadskykh obiednan, profesiinykh spilok, politychnykh partii ta blahodiinykh orhanizatsii u 2013 rotsi: Ekspres-vypusk vid 06.03.2014 No77/0/05.6vn–14 [Text]. – K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 2014. – 2 p.
7. Koval, N.I. Stan naukovoho opratsiuvannia definitsii ta problemy doslidzhennia politychnoho marketynhu [Text], N.I. Koval, Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu. Sotsiolohiia i politychni nauky . – 2013. – V.18, 2(2). – St.211–215.
8. Crimeainalno-protsesualnyi kodeks Ukrainy [Text], Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. – 2013. – No9–10, No11–12, No13. – St.88.
9. Likarchuk, N.V. Politychnyi marketynh: teoriia i praktyka: monograph [Text], N.V. Likarchuk; Nats. ped. un-t im. M.P. Drahomanova. – K.: Vyd-vo NPU im. M.P. Drahomanova, 2012. – 356 p.
10. Palamarchuk, M.O. Vyklyky modernizatsii v Ukraini: politychni aspekty: monograph [Text], M.O. Palamarchuk; ed. O. V. Lytvynenka. – K.: NISD, 2014. – 152 p.
11. Palyvoda, L. Stan ta dynamika rozvytku neuriadovykh orhanizatsii Ukrainy 2002 – 2011 roky: zvit za danymy doslidzhennia [Text], L. Palyvoda, S. Holota. – K.: BF "Tvorchyi tsentr TTsK", 2012. – 118 p.
12. Perspektyvy modernizatsii v Ukraini i tendentsii zmin suspilnoi svidomosti [Electronic resource]. – K.: Instytut sotsiolohii NAN Ukrainy, 2013. – Access mode: http://dif.org.ua/modules/pages/files/1360592163_2409.doc.
13. Politychnyi marketynh: sutnist, funktsii, problemy vykorystannia: monograph [Text], V.A. Poltorak and other; ed. V.A. Poltoraka. – D.: Vyd-vo DUEP im. A. Nobelia, 2010. – 152 p.
14. Pro stan rozvytku hromadianskoho suspilstva v Ukraini: zahalni tendentsii, rehionalni osoblyvosti: analit. dop. [Text]. – K.: NISD, 2014. – 78 p.
15. Svatkova, D. Konkurentna protyvaha [Electronic resource], D. Svatkova, Ukrainskyi yuryst. – 2013. – No7–8. – Access mode: http://jurist.ua/?article/362.
16. Ukrainskyi sotsium [Text], O.S. Vlasiuk, V.S. Krysachenko, M.T. Stepyko and other; ed. V.S. Krysachenka. – K.: Znannia Ukrainy, 2005. – 792 p.
17. Khavkina, L. Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif: monograph [Text], L. Khavkina. – Kh.: Kharkivske istoryko-filolohichne tovarystvo, 2010. – 352 p.
18. Shubin, S.P. Politychnyi marketynh v derzhavnomu upravlinni Ukrainy: teoretyko-metodolohichni zasady ta mekhanizmy vprovadzhennia: monograph [Text], S.P. Shubin; Nats. akad. derzh. upr. pry Prezydentovi Ukrainy. – Mykolaiv.: Ilion, 2011. – 411 p.
19. Boris, E.T. Civic Participation And Advocacy The State of Nonprofit America [Text], E.T. Boris, J.Krehely, red. Lester M. Salamon.–2 ed.– Harrisonburg.: R.R. Donnelley and Sons, 2012.–568 r.
20. Kotler, P. Principles of marketing [Text], P. Kotler, G. Armstrong. – 14th ed. – New Jersey: Prentice Hall, 2012. – 740 y.
21. Lees-Marshment, J. The Political Marketing Revolution: is marketing transforming the government of the UK? [Text], J. Lees-Marshment, Paper for the 2004 PSA Conference, Political Marketing group panels, University of Lincoln, April 2004. – [B.m.]: Centre for Political Marketing & Managemen, 2004. – 17 y.
22. Mission Canada – Ukraine Elections 2012 [Electronic resource]. – Election Observation Mission Parliamentary Elections, 2012. – 20 p. – Access mode: http://canademmissions.ca/ukraine/images/documents/Preliminary%20Report_UK.pdf
23. Nations in Transit 2013: Authoritarian Aggression and the Pressures of Austerity. – [B.m.]: Freedom House, 2013. – 28 y.
24. O’Shaughnessy, N.J. The Phenomenon of Political Marketing [Text], N.J. O’Shaughnessy. – L.: The Macmillan Press, 1990. – 304 y.
25. Ogilvy, D. Ogilvy on Advertising [Text], D. Ogilvy. – London: Pan, 1983. – 224 p.
26. Salamon, L.M. The International Classification of Nonprofit Organizations: ICNPO-Revision, Salamon, Lester M., Helmut K. Anheier. – Baltimore: The Johns Hopkins Institute for Policy Studies, 1996. – 26 p.
27. Smith, A. Civic Engagement in the Digital Age [Text], A. Smith. – Washington: Pew Research Center’s Internet & American Life Project, 2013. – 59 p.
28. The 2013 CSO Sustainability Index for Central and Eastern Europe and Eurasia. 17th edition. – Washington: United States Agency for International Development, Bureau for Europe and Eurasia, Office of Democracy, Governance and Social Transition, 2014. – 275 p.
29. The Nonprofit Contribution to Civic Participation and Advocacy. Washington: The Aspen Institute Nonprofit Sector Strategy Group, 2000. – 19 p.
30. Vankov, N. The strategic dimensions of Political Marketing [Text], N. Vankov, Economic Alternatives. – 2013. – Issue 3. – Pp.74–80.
31. Wring, D. Reconciling marketing with political science: theories of political marketing [Text], D. Wring, Journal of Marketing Management, 1997. – No13 (7). – Pp.651–663.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.