Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Назва: Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Автори: Рожко, Наталія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Бібліографічний опис: Н.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 17-січ-2011
Видавництво: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138
Теми: потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.