Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42639

Назва: Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0
Інші назви: Modern STP marketing strategies of business structures in the conditions of Industry 4.0
Автори: Головань, Ольга Олексіївна
Олійник, Олександр Миколайович
Маркова, Світлана Вікторівна
Олійник, Максим Олександрович
Holovan, Olha
Oliynyk, Oleksandr
Markova, Svitlana
Oliinyk, Maksym
Приналежність: Запорізький національний університет, Запоріжжя, Україна
Zaporizhzhya National University, Zaporizhzhya, Ukraine
Бібліографічний опис: Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0 / Ольга Олексіївна Головань, Олександр Миколайович Олійник, Світлана Вікторівна Маркова, Максим Олександрович Олійник // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 97–106. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Holovan O., Oliynyk O., Markova S., Oliinyk M. (2023) Suchasni stratehii STP-marketynhu biznes-struktur v umovakh industrii 4.0 [Modern STP marketing strategies of business structures in the conditions of Industry 4.0]. Galician economic journal (Tern.), vol. 83, no 4, pp. 97-106 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 4 (83), 2023
Galician economic journal, 4 (83), 2023
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 4
Том: 83
Дата публікації: 5-вер-2023
Дата подання: 2-тра-2023
Дата внесення: 14-жов-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.097
УДК: 339.138
Теми: стратегія
позиціонування
сегментація
ринковий сегмент
Індустрія 4.0
STP-маркетинг
strategy
positioning
segmentation
market segment
Industry 4.0
STP-marketing
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 97-106
Початкова сторінка: 97
Кінцева сторінка: 106
Короткий огляд (реферат): Визначено, що вітчизняна економіка перебуває на етапі впровадження технологій Індустрії 4.0. Це передбачає активне застосування цифровізації у сферах соціально-економічної діяльності. Технології Індустрії 4.0 спрямовані на побудову адаптивних організаційних структур із використанням сучасних інформаційних технологій та дистанційних форм організації бізнесу. Сфера послуг є однією з найперспективніших у контексті розвитку сучасної постіндустріальної економіки. Однією з галузей цієї сфери, що активно розвиваються, є спортивно-оздоровчі послуги. Ефективна маркетингова діяльність підприємства сфери спортивно-оздоровчих послуг передбачає застосування STP-стратегії (Segmentation – Targeting – Positioning), яка об’єднує процес сегментації ринку, вибір цільових сегментів та розроблення стратегії позиціонування. Повномасштабне вторгнення росії в Україну та наслідки впливу впровадження Індустрії 4.0 змінили життя людей, викликали стрес і тривогу стосовно їх родин і майбутнього країни. Під впливом цих факторів з’являються нові пропозиції рекреаційно-оздоровчих послуг для населення, які набувають все більшої популярності: антистрес-тренування (йога, медитації, бокс, бойові мистецтва та ін.); послуги велнес-коучингу; реабілітаційні послуги тощо. Також компанії надають додаткові послуги, які формують їх позитивний імідж та підкреслюють інноваційність реалізації стратегії STP-маркетингу через застосування елементів і технологій цифровізації. Визначено, що під впливом упровадження технологій Індустрії 4.0 спортивно-оздоровчі заклади перестають бути тільки центрами фізкультури і спорту, перетворюючись на клуби за інтересами, центри родинного дозвілля та спілкування між людьми, центри активного розвитку дітей тощо. Фітнес-клубам і спортивним закладам запропоновано розширювати пакет спортивно-оздоровчих послуг, роблячи акцент на індивідуалізації відношень з клієнтами, шляхом упровадження нових ексклюзивних або популярних масових тренувальних програм, розширення спектра основних і допоміжних послуг, метою яких є покращення фізичного та емоційного стану людини. Подальше впровадження стратегій STP-маркетингу підприємствами сфери послуг створить передумови для збереження конкурентних позицій на ринку.
The study has determined that the domestic economy is at the stage of implementing Industry 4.0 technologies. This involves the active use of digitization in the spheres of socio-economic activity. Industry 4.0 technologies are aimed at building adaptive organizational structures using modern information technologies and remote forms of business organization. The sphere of services is one of the most promising in the context of the modern post-industrial economy development. One of the actively developing branches of this sphere is sports and health services. Effective marketing activity of an enterprise in the field of sports and health services involves the use of the STP strategy (Segmentation – Targeting – Positioning), which combines the process of market segmentation, the selection of target segments and the development of a positioning strategy. The full-scale invasion of Russia into Ukraine and the consequences of the implementation of Industry 4.0 impact have changed people's lives, caused stress and anxiety about their families and the future of the country. Under the influence of these factors, new offers of recreational and health services for the population appear, which are gaining more and more popularity: anti-stress training (yoga, meditation, boxing, martial arts, etc.); wellness coaching services; rehabilitation services, etc. Also, companies provide additional services that form their positive image and emphasize the innovativeness of implementing the STP marketing strategy through the use of digitalization elements and technologies. The work has determined that under the influence of the implementation of Industry 4.0 technologies, sports and health facilities cease to be only centers of physical education and sports, turning into clubs based on interests, centers of family leisure and communication between people, centers of children active development, etc. Fitness clubs and sports institutions have been offered to expand the sports and health services package, emphasizing the individualization of relations with clients, by introducing new exclusive or popular mass training programs, expanding the range of basic and auxiliary services, the purpose of which is to improve the physical and emotional person state. Further implementation of STP marketing strategies by enterprises in the service sector will create prerequisites for maintaining competitive positions in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42639
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11
https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1
https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.3.88
https://doi.org/10.32702/2306-6792.2019.10.27
https://doi.org/10.33271/ebdut/75.115
https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7
https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/34563/1/STP%20retail%20str.pdf
https://mixsport.pro/blog/fitnes-trendy-2021-dla-vladelcev-biznesa
Перелік літератури: 1. Шталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.
2. Войтович Н. В. Особливості маркетингової стратегії в умовах цифрової трансформації. Соціальна економіка. 2021. № 62. С. 122–129. DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11
3. Morgan N. A., Whitler K. A., Feng H. Research in marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science. 2019. Vol. 47. Issue 1. P. 4‒29. DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1
4. Пчелянська Г. О., Головчук Ю. О., Дибчук Л. В. Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 88–93. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.3.88
5. Тульчинська С. О., Кириченко С. О., Савіцький Н. Ю. Практичні аспекти застосування інструментів інтернет-маркетингу в умовах інноваційної економіки. Агросвіт. 2019. № 10. С. 27–31. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2019.10.27
6. Сапінський О., Шинкаренко Н. В., Пілова К. П. Маркетинг у створенні стратегічних переваг на ринку послуг. Економічний вісник. 2021. № 3. С. 115–122. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/75.115
7. Ангелко І. В., Бондаренко В. М., Коваль О. Д. Роль маркетингу в розвитку сфери послуг в Україні. Регіональна економіка. 2022. № 1. С. 72–77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7
8. Головчук Ю. О., Дибчук Л. В., Середницька Л. П. Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економiка та держава. 2022. № 4. С. 69–75. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69
9. Матвіїв М. STP-маркетинг на ринку знань. Вісник ТНЕУ. 2009. № 2. С. 136–144.
10. Горелова В. А., Колесніков В. П. Підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом впровадження технології STP-маркетингу. Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, 2015. № 1. С. 129–132.
11. Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/34563/1/STP%20retail%20str.pdf (дата звернення: 06.01.2023).
12. Фітнес-тренди 2021 для власників бізнесу. URL:https://mixsport.pro/blog/fitnes-trendy-2021-dla-vladelcev-biznesa (дата звернення: 06.01.2023).
References: 1. Shtal T. V., Kozub V. O., Nakhmetov A. N. (2018). Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompanii na zovnishnii rynok [Formation of the international marketing strategy of companies entering the foreign market]. Biznes Inform. No. 1. P. 345–351.
2. Voitovych N. V. (2021). Osoblyvosti marketynhovoi stratehii v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Peculiarities of marketing strategy in conditions of digital transformation]. Sotsialna ekonomika. No. 62. P. 122–129. DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11
3. Morgan N. A., Whitler K. A., Feng H. (2019). Research in marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science. Vol. 47. Issue 1. P. 4‒29. DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1
4. Pchelianska H. O., Holovchuk Yu. O., Dybchuk L. V. (2021). Stratehichni napriamy marketynhovoi diialnosti biznesu v umovakh transparentnosti seredovyshcha [Strategic directions of business marketing activities in conditions of environmental transparency]. Ekonomika ta derzhava. No. 3. P. 88–93. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.3.88
5. Tulchynska S. O., Kyrychenko S. O., Savitskyi N. Iu. (2019). Praktychni aspekty zastosuvannia instrumentiv internet-marketynhu v umovakh innovatsiinoi ekonomiky [Practical aspects of using Internet marketing tools in the conditions of the innovative economy]. Ahrosvit. No. 10. P. 27–31. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2019.10.27
6. Sapinskyi O., Shynkarenko N. V., Pilova K. P. (2021). Marketynh u stvorenni stratehichnykh perevah na rynku posluh [Marketing in creating strategic advantages in the service market]. Ekonomichnyi visnyk. No. 3. P. 115–122. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/75.115
7. Anhelko I. V., Bondarenko V. M., Koval O. D. (2022). Rol marketynhu v rozvytku sfery posluh v Ukraini [The role of marketing in the development of the service sector in Ukraine]. Rehionalna ekonomika. No. 1. P. 72–77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7
8. Holovchuk Yu. O., Dybchuk L. V., Serednytska L. P. (2022). Kontent-marketynh yak stratehiia prosuvannia na rynok ta poshyrennia posluh [Content marketing as a strategy for market promotion and distribution of services]. Ekonomika ta derzhava. No. 4. P. 69–75. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69
9. Matviiv M. (2009). STP – marketynh na rynku znan [STP – marketing in the market of knowledge]. Visnyk TNEU. No. 2. P. 136–144.
10. Horelova V. A., Kolesnikov V. P. (2015). Pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva shliakhom vprovadzhennia tekhnolohii STP-marketynhu [Increasing the efficiency of the enterprise by implementing the STP-marketing technology.]. Ekonomichnyi visnyk DVNZ UDKhTU. No.1. P. 129–132.
11. Tkachuk S. V., Stakhurska S. A., Stakhurskyi V. O. Formuvannia stratehii STP-marketynhu u sferi ryteil-posluh. URL: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/34563/1/STP%20retail%20str.pdf (accessed: 20 March 2023).
12. Fitnes-trendy 2021 dlia vlasnykiv biznesu. URL: https://mixsport.pro/blog/fitnes-trendy-2021-dla-vladelcev-biznesa (accessed: 20 March 2023).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2023, № 4 (83)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.