Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2268

Назва: Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пального
Інші назви: Features of the retail consumers loyalty formation on the domestic fuel market
Автори: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyi, Vadym
Бібліографічний опис: В.Ратинський. Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пального / В.Ратинський // Галицький економічний вісник. — 2012. — №5(38). — с.135-143 - (загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання)
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 28-тра-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138
Теми: лояльність
мережа АЗС
світлі нафтопродукти
ціна
бонусна програма
якість пального
loyalty
the network of auto gas stations
light oil
price
loyalty program
fuel quality
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування роздрібної ціни на ринку світлих нафтопродуктів в умовах конкуренції. Визначено основні фактори впливу на лояльність з боку кінцевих споживачів. Проаналізовано наявні бонусні програми які діють на вітчизняних автозаправних станціях (АЗС) – виокремлено їхні сильні та слабкі сторони, проаналізовано перспективи розвитку. Визначено основні переваги та недоліки цінової політики мереж АЗС, вказано на прихований потенціал розвитку окремих факторів та визначено основні загрози для окремих мереж АЗС. Враховуючи основну світову динаміку зростання ціни на пальне, проблема вибору місця для здійснення купівлі пального кінцевими споживачами стає все гострішою.
The features of the formation of the retail price at light oil market in a competitive environment are considered, the main factors influencing loyalty of end users are determined, existing bonus programs which operate on domestic auto gas stations are analyzed, their strengths and weaknesses are distinguished, prospects of development are analyzed. The main advantages and disadvantages of pricing network of gas stations is indicated on the hidden potential of individual factors, and the main threat to individual networks filling. Given the major global growth dynamics of fuel prices the problem of choice of buying fuel for consumers is becoming acute. In the financial crisis buyer is most focused on finding the most cost-effective options for him. Such factors as prestige, convenience and fuel quality are sometimes poorly defined, giving the main impacts - price. However, analyzing the characteristics of loyalty on the market of light oil it can be argued that only the combination of basic factors (which, of course, is price) form the loyalty of end users. Under a fierce competition, limited standards of oil traders to look for various ways to influence the final consumer, one of the most effective is a bonus, or so-called loyalty program, which in recent years have begun actively implemented in the network of auto gas stations. The objective of all these programs have a lot of common but tools for individual networks are fundamentally different. With the decline of gasoline and diesel fuel share growth (as a result of the reorientation of buyers for economical fuel type) oil traders are doing their best to make this transition to be the least painful for them, because gasoline is more marginal source for them than diesel fuel. However, this process is unilateral and irrevocable under constant external factors such as the global economic situation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2268
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 5 (38)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.