Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/298

Назва: Основні помилки та правила створення ефективної реклами
Автори: Штельма, Наталія Олегівна
Бібліографічний опис: Штельма Н. О. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 68-72. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 12-сер-2009
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138
Теми: реклама
рекламне звернення
рекламне та медіа агентство
споживче середовище
позиціонування
бренд
образ бренду
рекламодавець
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні помилки, які виникають при створенні реклами. Наведені також правила та поради, якими варто користуватися за для створення такого рекламного повідомлення, яке було б справді корисним та інформативним для цільової аудиторії і, як наслідок, підвищило б імідж компанії та збільшило би обсяги продаж.
In the articles considered basic errors which are assumed at creation of advertising. But rules and advices which it costs to use after in an order to create the effective advertising are resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/298
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.