Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40400

Назва: Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємств
Інші назви: Development of customer relationship marketing system and its influence on the increase in confectionery companies performance
Автори: Юшкевич, О.
Яблонська, І.
Yushkevych, O.
Yablonska, I.
Приналежність: Державний університет «Житомирська політехніка», Житомир, Україна
Zhytomyr Polytechnic State University, Zhytomyr, Ukraine
Бібліографічний опис: Юшкевич О. Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємств / О. Юшкевич, І. Яблонська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. — № 4. — С. 103–109. — (Маркетинг).
Bibliographic description: Yushkevych O., Yablonska I. (2022) Formuvannia systemy marketynhu vzaiemodii z kliientamy ta yii vplyv na pidvyshchennia rezultatyvnosti kondyterskykh pidpryiemstv [Development of customer relationship marketing system and its influence on the increase in confectionery companies performance]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 77, no 4, pp. 103-109 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 4 (77), 2022
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 4 (77), 2022
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 4
Том: 77
Дата публікації: 25-жов-2022
Дата подання: 26-вер-2022
Дата внесення: 2-лют-2023
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.04.103
УДК: 339.138
Теми: маркетинг взаємодії
кондитерські підприємства
конкурентоспроможність
лояльність клієнта
результативність
relationship marketing
confectionery companies
competitiveness
customer loyalty
performance
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 103-109
Початкова сторінка: 103
Кінцева сторінка: 109
Короткий огляд (реферат): Маркетинг повинен розробляти процеси, спрямовані на посилення довготермінової лояльності клієнта. Лояльний клієнт має дуже високу цінність для кондитерських підприємств, яку необхідно зберігати та зміцнювати. Досліджено причини зниження безпеки кондитерського бізнесу в Україні, серед яких війна спричинена російською агресією, реорганізація бізнес-процесів, зміни в асортименті солодощів та географії продажів, зростання цін на кондитерську продукцію, мобілізація частини кваліфікованих кадрів до лав Збройних Сил України, міграція українців закордон, втрата купівельної спроможності. Доведено, що розроблення та формування маркетингової стратегії передбачає здійснення порівняльного аналізу рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств. Застосовувані маркетингові та рекламні стратегії ключових гравців ринку відіграють ключову роль у збільшенні споживання та продажів різноманітних кондитерських виробів. Визначено, що кондитерська галузь має коливальний попит на кондитерську продукцію, який посилюється впливом сезонності, свят та упаковки. Встановлено, що застосування інструментів маркетингу взаємодії з клієнтами повинно стосуватися не тільки дослідження смакових уподобань, а й інтересів. Запропоновано сформувати систему маркетингових елементів організації взаємодії з клієнтами, зокрема виділено: сегментацію клієнтської бази з урахуванням специфічних технологій; організацію системи продажів продуктів і послуг, а також ефективний післяпродажний сервіс; реалізація політики формування клієнтської бази, способів визначення її цілей, пріоритетів, ресурсів; проведення оцінювання якості обслуговування клієнтів та створення діючої системи опитувань клієнтів; реалізацію програми комунікацій з клієнтами. Обґрунтовано вплив елементів маркетингу взаємодії з клієнтами на підвищення результативності маркетингової діяльності кондитерських підприємств через економічні виміри, що передбачають оцінювання результатів взаємодії маркетингової системи з іншими системами ринку та виявлення й реалізацію резервів підвищення ефективності маркетингу як джерела потоку готівки
Marketing should develop processes aimed at strengthening long-term customer loyalty. A loyal customer has a very high value for confectionery companies, which have to be preserved and strengthened. The reasons for the decrease in the safety of the confectionery business in Ukraine were studied, including war caused by russian aggression, reorganization of business processes, changes in the sweets assortments and geography of sales, rising prices for confectionery products, mobilization of a part of qualified personnel to the Armed Forces of Ukraine, Ukrainians migrating abroad, decline of purchasing power. We have proven that the marketing strategy process involves a comparative analysis of the level of competitiveness of confectionery companies. The marketing and advertising strategies used by the key market players play a key role in increasing the consumption and sales of various confectionery products. It has been determined that the confectionery industry has fluctuating demand for confectionery products, which are exacerbated by seasonality, holidays and packaging. We established that the application of tools used in customer relationship marketing system should not only apply to the research of taste preferences, but also customers` interests. We offered to form a marketing system elements used for the organization of interaction with customers, in particular the main elements: customer base segmentation, while taking into account specific technologies; organization of the sales system for products and services, as well as effective after-sales services; implementation of the policy of customer base formation, ways of determining its goals, priorities, resources; assessment of the quality of customer service and creation of an effective customer survey system; implementation of the customer communications program. In this article, such things as the influence of elements of customer relationship marketing system on the increase in confectionery companies performance through economic indicators, which involve the evaluation of the results of the interaction of the marketing system with other systems in the market system, has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40400
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.precedenceresearch.com/confectionery-market
http://eprints.zu.edu.ua/25081/1/selection.pdf
https://www.candyindustry.com/articles/90219-2022-global-top-100-candy-companies-list-illustrates-pandemics-continued-impact
https://www.candyindustry.com/2022-Global-Top-100-candy-companies
https://doi.org/10.1021/cen-10016-feature1
https://konti.ua/
https://www.roshen.com/ua
http://www.avk.ua/ua/u
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11078/1/462-465.pdf
http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/23985/1/Meshko%20_Meshko.pdf
Перелік літератури: 1. Confectionery Market (2020). (By Type: Chocolate, Sugar Confectionery, Gums & Jellies, Mints, and Others; By Distribution Channel: Supermarkets & Hypermarkets, Pharmaceuticals, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Stores, and Others; By Age Group: Adult, Kids, and Geriatric) – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, Regional Outlook, and Forecast 2021–2030. URL: https://www.precedenceresearch.com/confectionery-market. (дата звернення: 09.10.2022).
2. Волкова М. В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2017. Випуск 16. С. 281–286.
3. Мосійчук І. В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Житомир: Видавець Євенок О. О., 2017. С. 278–302. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25081/1/selection.pdf. (дата звернення: 28.09.2022).
4. Ковбас І. М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Сталий розвиток економіки. 2015. № 3. С. 260–267.
5. Candy Industry's Global Top 100 Candy Companies Lists. (2021). Retrieved August 02, 2021.URL: https://www.candyindustry.com/articles/90219-2022-global-top-100-candy-companies-list-illustrates-pandemics-continued-impact (дата звернення: 24.09.2022).
6. 2022 Global Top 100 candy companies. URL: https://www.candyindustry.com/2022-Global-Top-100-candy-companies. (дата звернення: 14.02.2022). DOI: https://doi.org/10.1021/cen-10016-feature1.
7. АТ ВО «Конті». Офіційний сайт. URL: https://konti.ua/. (дата звернення: 05.06.2022).
8. ПАТ «ВКФ «Рошен». Офіційний сайт. URL: https://www.roshen.com/ua. (дата звернення: 05.06.2022).
9. ПрАТ «АВК». Офіційний сайт. URL: http://www.avk.ua/ua/u. (дата звернення: 05.06.2022).
10. Фесенко В. О. Оцінка конкурентних позицій підприємств кондитерської галузі України. Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності (24 листопада 2021 р.). URL: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11078/1/462-465.pdf. (дата звернення: 05.06.2022).
References: 1. Confectionery Market (2020). (By Type: Chocolate, Sugar Confectionery, Gums & Jellies, Mints, and Others; By Distribution Channel: Supermarkets & Hypermarkets, Pharmaceuticals, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Stores, and Others; By Age Group: Adult, Kids, and Geriatric) – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, Regional Outlook, and Forecast 2021–2030. URL: https://www.precedenceresearch.com/confectionery-market.
2. Volkova M. V. (2017) Napryami vdoskonalennya marketingovoї dіyal'nostі [Directions for improving marketing activities]. Global'nі ta natsіonal'nі problemi ekonomіki. Mykolai'vs'kyj nacional'nyj universytet imeni V. O. Suhomlyns'kogo. No. 16. P. 281–286.
3. Mosijchuk I. V. (2017). Osoblivostі upravlіnnya marketingovoyu dіyal'nіstyu pіdpriєmstv v Ukraїnі [Peculiarities of management of marketing activities of enterprises in Ukraine]. Іmplementatsіya naukovikh zasad ta perspektivi doskonaloї marketingovoї dіyal'nostі pіdpriєmstv yak rinkovo-orієntovanoї kontseptsії їkh rozvitku. [Implementation of scientific principles and prospects of perfect marketing activity of enterprises as a market-oriented concept of their development].: kolekt. monografija. Zhytomyr. Vydavec' Jevenok O. O. P. 278–302. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25081/1/selection.pdf.
4. Kovbas I. M. (2015). Formuvannya sistemi upravlіnnya marketingovoyu dіyal'nіstyu pіdpriєmstva [Formation of the management system of marketing activities of the enterprise]. Stalyj rozvytok ekonomiky. No.3. P. 260–267.
5. Candy Industry's Global Top 100 Candy Companies Lists. (2021). Retrieved August 02, 2021.URL: https://www.candyindustry.com/articles/90219-2022-global-top-100-candy-companies-list-illustrates-pandemics-continued-impact.
6. 2022 Global Top 100 candy companies (2022)/. URL: https://www.candyindustry.com/2022-Global-Top-100-candy-companies. DOI: https://doi.org/10.1021/cen-10016-feature1
7. AT VO “Konti”.(2022). Oficijnyj sajt. URL: https://konti.ua/.
8. PAT “VKF “Roshen”. (2022) Oficijnyj sajt. URL: https://www.roshen.com/ua.
9. PrAT “AVK”. (2022) Oficijnyj sajt. URL: http://www.avk.ua/ua/u.
10. Fesenko V. O. (2021). Otsіnka konkurentnikh pozitsіy pіdpriєmstv konditers'koї galuzі Ukraїni [Evaluation of the competitive positions of enterprises in the confectionery industry of Ukraine]. Proceedings of the Aktual'nі problemi bezpeki zhittєdіyal'nostі lyudini v suchasnomu suspіl'stvі, (Ukraine, Mykolaiv, November 24, 2021), Mykolaiv: MNAU. P. 462–465. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/23985/1/Meshko%20_Meshko.pdf.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2022, № 4 (77)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.