Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48266

Title: Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті індустрії 4.0
Other Titles: Features of service management improvement in the context of industry 4.0
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Бойко, Остап Богданович
Кирич, Наталія Богданівна
Якимук, Павло
Мариняк, Богдан
Andrushkiv, Bohdan
Boyko, Ostap
Kyrych, Nataliya
Yakymuk, Pavlo
Marynyak, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті індустрії 4.0 / Богдан Миколайович Андрушків, Остап Богданович Бойко, Наталія Богданівна Кирич, Павло Якимук, Богдан Мариняк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2024. — Том 91. — № 6. — С. 142–149. — (Менеджмент).
Bibliographic reference (2015): Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті індустрії 4.0 / Андрушків Б. М. та ін. // Галицький економічний вісник, Тернопіль. 2024. Том 91. № 6. С. 142–149.
Bibliographic citation (APA): Andrushkiv, B., Boyko, O., Kyrych, N., Yakymuk, P., & Marynyak, B. (2024). Osoblyvosti udoskonalennia upravlinnia sferoiu posluh u konteksti industrii 4.0 [Features of service management improvement in the context of industry 4.0]. Galician Economic Journal, 91(6), 142-149. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Andrushkiv B., Boyko O., Kyrych N., Yakymuk P., Marynyak B. (2024) Osoblyvosti udoskonalennia upravlinnia sferoiu posluh u konteksti industrii 4.0 [Features of service management improvement in the context of industry 4.0]. Galician Economic Journal (Tern.), vol. 91, no 6, pp. 142-149 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник, 6 (91), 2024
Galician Economic Journal, 6 (91), 2024
Journal/Collection: Галицький економічний вісник
Issue: 6
Volume: 91
Issue Date: 21-Nov-2024
Submitted date: 15-Nov-2024
Date of entry: 3-Mar-2025
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.06.142
UDC: 339.138
Keywords: Індустрія 4.0
сервісна інфраструктура
сфера послуг
удосконалення управління
територіальна громада
правові колізії
Industry 4.0
service infrastructure
service sector
management improvement
territorial community
legal conflicts
Number of pages: 8
Page range: 142-149
Start page: 142
End page: 149
Abstract: Розглянуто передумови реалізації Індустрії 4.0 у сервісному середовищі, визначено роль та місце освітніх та науково-дослідних закладів у реалізації завдань. Виявлено правові колізії в її реалізації у контексті розвитку повоєнного сервісу в Україні. Внесено пропозиції з вироблення організаційно-економічних механізмів реалізації основних положень Індустрії 4.0 у виробничу практику. Вирішення проблематики запропоновано розглядати у контексті інноваційного ланцюга: «держава – органи місцевого самоврядування, регіональні органи влади – обслуговуючі галузі, підприємства – споживачі послуг». Визначення напрямів відновлення сервісної інфраструктури та підвищення якості торгово-побутового обслуговування в повоєнних умовах повинна реалізуватися відповідно до знову ж таки науково обґрунтованих програм з урахуванням економічної, соціальної ефективності та Європейських вимог і стандартів. Виявлено особливості та проблеми адаптації прогресивного вітчизняного досвіду Індустрії 4.0 відповідно до вітчизняних умов функціонування сфери послуг та Європейської економіки, що зумовлюють необхідність визначення науково обґрунтованих шляхів активізації диверсифікаційної діяльності побутових підприємств та торговельного сервісу з урахуванням їх соціальної та економічної ефективності. Розглянуто принципи побудови парадигм формування стратегії відродження сервісної інфраструктури, на відміну від чинних включають регіональні традиції, принцип відкритості, довіри, кваліфікації та компетентності, об’єктивності, оптимізації діяльності, прямого спілкування. На сьогодні запровадження технологій Індустрії 4.0 є одним зі найважливіших напрямів як для промислових підприємств, так і для сфери послуг, враховуючи співвідношення з їх якості в різних країнах світу. Оскільки забезпечення сталого розвитку дозволяє суб’єктам господарювання зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище, розвивати економічні процеси, що орієнтовані на зниження споживання енергоносіїв, мінімізацію викидів парникових газів та забруднення зовнішнього середовища та зменшення використання природних ресурсів
The article examines the prerequisites for implementing Industry 4.0 in the service environment, determines the role and place of education and research institutions in the implementation of tasks. Legal conflicts in its implementation in the context of the development of post-war service in Ukraine are identified. Proposals are made to develop organizational and economic mechanisms for implementing the main provisions of Industry 4.0 in production practice. It is proposed to consider the solution of the problem in the context of the innovation chain: «state – local governments, regional authorities – service industries, enterprises – consumers of services». Determining the directions of restoring service infrastructure and improving the quality of trade and household services in post-war conditions should be implemented in accordance with scientifically substantiated Programs, taking into account economic and social efficiency and European requirements and standards. The features and problems of adapting the progressive domestic experience of Industry 4.0 have been identified, in accordance with the domestic conditions of the functioning of the service sector and the European economy, which necessitate the identification of scientifically based ways of activating the diversification activities of household enterprises and trade services, taking into account their social and economic efficiency. The principles of building paradigms for forming a strategy for the revival of service infrastructure have been considered, which, unlike the current ones, include regional traditions, the principle of openness, trust, qualification and competence, objectivity, optimization of activities and direct communication. The implementation of Industry 4.0 technologies is currently an extremely important issue not only for industrial enterprises, but also for the service sector, in relation to their quality in different countries of the world, because it ensures sustainable development, helps enterprises reduce the negative impact on the environment, develops the processes of a cyclical economy aimed at reducing energy consumption, greenhouse gas emissions and waste, as well as avoiding depletion and degradation of natural resources
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48266
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://uk.wikipedia.org/wiki
https://www.weforum.org/agenda/2016/01/the-fourth-industrial-revolution-what-it-means-and-how-to-respond
https://web.archive.org/web/201801
https://blog.isa.org/whats-the-differencebetween-industry-40-industry-50
https://web.archive.org/web/20180101021727/
References (Ukraine): 1. Андрушків Б. М., Погайдак О. Б., Стойко І. І. Особливості формування механізму інноваційних трансформацій в соціальній сфері та у сфері послуг у контексті підвищення якості життя : зб. тез. доп. міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів (м. Тернопіль, 11–12 груд. 2013 р.). Тернопіль, 2013. С. 273–274.
2. Гагалюк О. І. Управління трансформаційними процесами гермінативного розвитку в Україні у повоєнний період : монографія. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2024. 280 с.
3. Бойко О. Управління чинниками інноваційної діяльності в умовах промислового підприємства у повоєнний період : монографія. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2023. 266 с.
4. Ратинський В. В. Управління сервісною інфраструктурою в умовах об’єднання територіальних громад. (аспекти повоєнного відродження торговельно-побутових підприємств). Тернопіль : Осадца Ю. В., 2022. 496 с.
5. Четверта промислова революція. Вікіпедія : Вільна Енциклопедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki (дата звернення: 30.10.2022).
6. Klaus Schwab (2016). 4 Industrial Revolution: what it means, how to respond. WEF. URL: https://www.weforum.org/agenda/2016/01/the-fourth-industrial-revolution-what-it-means-and-how-to-respond (accessed: 01.11.2022).
7. Bondar K. (2017). What is in reality Industry 4.0? Innova Cima. URL: https://web.archive.org/web/201801 01021727/ (the date of access: 21.10.2022).
8. Whatʼs the Difference Between Industry 4.0 and Industry 5.0? URL: https://blog.isa.org/whats-the-differencebetween-industry-40-industry-50 (accessed: 10.11.2022).
References (International): 1. Andrushkiv B. M., Pogaidak O. B., Stoyko I. I. (2013) Osoblyvosti formuvannja mekhanizmu innovacijnykh transformacij v socialjnij sferi ta u sferi poslugh u konteksti pidvyshhennja jakosti zhyttja [Peculiarities of the formation of the mechanism of innovative transformations in the social sphere and in the service sphere in the context of improving the quality of life]. Zb. Tez. Dopovidej Mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferenciji molodykh uchenykh ta studentiv [Proceedings of the International scientific and practical conference of young scientists and students] (Ternopil, December 11–12, 2013). P. 273–274.
2. Gagalyuk O. I. (2024). Upravlinnja transformacijnymy procesamy gherminatyvnogho rozvytku v Ukrajini u povojennyj period [Management of transformational processes of germinal development in Ukraine in the post-war period] Monohraf. Ternopil: Yu. V. Osadtsa, 280 p.
3. Boyko O. (2023). Upravlinnja chynnykamy innovacijnoji dijaljnosti v umovakh promyslovogho pidpryjemstva u povojennyj period [Management of factors of innovative activity in the conditions of an industrial enterprise in the post-war period]. Ternopil: Yu. V. Osadtsa, 266 p.
4. Ratynskyi V. V. (2022). Upravlinnja servisnoju infrastrukturoju v umovakh obʼjednannja terytorialjnykh ghromad. (aspekty povojennogho vidrodzhennja torghiveljno-pobutovykh pidpryjemstv) [Management of service infrastructure in the conditions of unification of territorial communities. (aspects of the post-war revival of trade and household enterprises]. Ternopil: Yu. V. Osadtsa, 496 p.
5. Chetverta promyslova revoljucija [The fourth industrial revolution] Vikipedija: Viljna Encyklopedija. Wikipedia: The Free Encyclopedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki (accessed: 02 November 2024)
6. Klaus Schwab (2016) 4 Industrial Revolution: what it means, how to respond. WEF. Available at: https://www.weforum.org/agenda/2016/01/the-fourth-industrial-revolution-what-it-means-and-how-to-respond (accessed: 02 November 2024).
7. Bondar K. (2017) What is in reality Industry 4.0? InnovaCima. Available at: https://web.archive.org/web/20180101021727/ (accessed: 02 November 2024).
8. Whatʼs the Difference Between Industry 4.0 and Industry 5.0? Available at: https://blog.isa.org/whats-the-differencebetween-industry-40-industry-50 (accessed: 02 November 2024).
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2024, № 6 (91)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.