Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Title: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2016
Date of entry: 11-六月-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
�蝷箔����:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVu璉�閫�/撘��
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/png璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

Herramientas de Administrador