Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

ชื่อเรื่อง: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
วันที่เผยแพร่: 2016
Date of entry: 11-มิถ-2016
สำนักพิมพ์: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
บทคัดย่อ: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFดู/เปิด
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuดู/เปิด
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Admin vahendid