Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Tittel: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Utgivelsesdato: 2016
Date of entry: 11-jun-2016
Forlag: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstrakt: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVis/Åpne
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVis/Åpne
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy