Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Título: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data: 2016
Date of entry: 11-Jun-2016
Editora: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Resumo: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Aparece nas colecções:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVer/Abrir
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVer/Abrir
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas