Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Pealkiri: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ilmumisaasta: 2016
Date of entry: 11-juu-2016
Kirjastaja: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Kokkuvõte: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVaata/Ava
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVaata/Ava
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid