Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Títol: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data de publicació: 2016
Date of entry: 11-de -2016
Editorial: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Resum: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVeure/Obrir
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVeure/Obrir
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador