Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Titel: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Författare: Борисова, Тетяна Михайлівна
Utgivningsdatum: 2016
Date of entry: 11-jun-2016
Utgivare: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Sammanfattning: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVisa/Öppna
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVisa/Öppna
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg