Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Titolo: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Autori: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data: 2016
Date of entry: 11-giu-2016
Editore: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVisualizza/apri
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVisualizza/apri
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Narzędzia administratora