Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Title: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2016
Date of entry: 11-Ιου-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή