Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Title: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2016
Date of entry: 11-jún-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuMegtekintés/Megnyitás
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools