Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Заглавие: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата на Публикуване: 2016
Date of entry: 11-Юни-2016
Издател: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Резюме: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuИзглед/Отваряне
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти