Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Başlık: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Yazarlar: Борисова, Тетяна Михайлівна
Yayın Tarihi: 2016
Date of entry: 11-Haz-2016
Yayıncı: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Özet: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFGöster/Aç
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuGöster/Aç
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları