Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Tytuł: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data wydania: 2016
Date of entry: 11-cze-2016
Wydawca: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora