Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Název: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Autoři: Борисова, Тетяна Михайлівна
Datum vydání: 2016
Date of entry: 11-čer-2016
Nakladatel: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstrakt: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuZobrazit/otevřít
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora