Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

タイトル: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
発行日: 2016
Date of entry: 11-6月-2016
出版者: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
抄録: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDF見る/開く
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVu見る/開く
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Admin Tools