Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Title: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2016
Date of entry: 11-Jun-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Abstract: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFView/Open
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuView/Open
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Administrationswerkzeuge