Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-11T05:39:35Z-
dc.date.available2016-06-11T05:39:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136-
dc.description.abstractВ умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНЕУ імені В.Гетьманаuk
dc.titleДослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuПереглянути/відкрити
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора