Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Titre: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Auteur(s): Борисова, Тетяна Михайлівна
Date de publication: 2016
Date of entry: 11-jui-2016
Editeur: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Résumé: В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuVoir/Ouvrir
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Administrationswerkzeuge