Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136

Назва: Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування України
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 11-чер-2016
Видавництво: КНЕУ імені В.Гетьмана
УДК: 339.138
Короткий огляд (реферат): В умовах соціоцентричного державного управління, метою якого є отримання соціального ефекту, застосування маркетингових механізмів набуває особливої актуальності, оскільки сприяє переорієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування на потреби суспільства та громадян. З цих позицій актуальним є дослідження маркетингового потенціалу органів державної влади та місцевого самоврядування України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17136
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KNEU_tezy.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
KNEU_tezy.djvu1,33 MBDjVuПереглянути/відкрити
KNEU_tezy__COVER.png438,33 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора