Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-300 зі 543 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Чинники впливу на інноваційне забезпечення підприємствРоманчук, Іванна; Romanchuk, Ivanna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інтернет-маркетинг на промисловому ринкуЯдловський, Назарій; Yadlovs’ky, Nazariy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Оптимізація товароруху в системі маркетингуБронецький, Віталій; Bronetskyi, Vitalii
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливостіЯдчишин, Павло; Yadchyshyn, Pavel
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові особливості організації та управління розвитком підприємстваСтос, Юлія; Stos, Julia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Дослідження конкуренції на ринку FMCGМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Персональний брендингЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємстваМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зовнішня інформація при проведенні маркетингових дослідженьОгінський, Василь; Ohinskyi, Vasyl
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Шляхи активізації інноваційної діяльності підприємствНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Основні аспекти управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Оксентюк, Богдана Андріївна; Горошкевич, Олександр; Oksentyuk, Bogdana; Goroshkevych, Oleksandr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз комунікаційної діяльності підприємстваШевчук, Наталія; Shevchuk, Natalia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові комунікації та їх місце на ринкуДідюк, Михайло; Didiuk, Mykhailo
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємствПаук, Юрій; Pauk, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз чинників активізації інноваційної діяльності підприємствГрабовський, Вячеслав; Hrabovsky, Vyacheslav
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Ризики впровадження інноваційного продуктуЩур, І. І.; Вашкеба, С. О.; Schur, I. I.; Vashkeba, S. O.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиКарпов, Олександр; Karpov, Olexander
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг-китЗеленюк, Роман; Zelenyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послугКачунь, Володимир; Kachun, Volodymyr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентамиМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірмиБаньковський, Дмитро; Bankovsky, Dmitry
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Вплив інновацій на рівень конкурентоспроможності підприємстваСмик, Даниїл; Smyk, Deniel
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Кон'юнктура ринку та її дослідженняДжерелейко, Мар’яна; Djereleyko, Maryana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові стратегії втримання клієнтівТрофимлюк, Андрій; Міщук, Оксана Іванівна; Trofymlyuk, Andriy; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Таргетингова реклама в соціальних мережахПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг подійТома, Олена; Toma, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інформаційне забезпечення стратегічного управління сільськогосподарських машинобудівних підприємствСтроцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Article23-кві-200913-бер-2016Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Інформаційний дизайн як комунікативний інструментМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництваЛавро, Надія; Lavro, Nadia
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринкуЯсиновський, Іван; Yasinovsky, Ivan
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємстваГораль, Олег; Horal, Oleg
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Управління маркетингом рекламного агентстваБучинський, Валентин; Buchynsky, Valentin
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернетГрабовський, Андрій; Hrabovskyi, Andrii
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємстваВолодимир, Фалович; Павло, Ядчишин; Volodymyr, Falovych; Pavlo, Yadchyshyn
Conference Abstract6-гру-20229-січ-2023Стратегія просування бренду в інтернетіНовік, Я.; Novik, Y.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Conference Abstract30-жов-202026-лис-2020Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфериГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract16-тра-20194-чер-2019Проблеми виведення інноваційних продуктів на ринокМіщук, О.; Mishchuk, O. I.
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article18-кві-201228-січ-2016Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-201228-січ-2016Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Conference Abstract14-тра-20203-чер-2020Вплив технологічних інновацій на ринок технологійМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O. I.
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Conference Abstract31-бер-202123-кві-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Сервісна політика в маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Особливості використання персонального продажу у сучасному маркетингуМащак, А. П.; Оксентюк, Богдана Андріївна; Mashchak, A. P.; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Потенціал організації — інноваціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Моделювання динаміки макроекономічного показника: впровадження нових технологічних процесів в УкраїніКрицька, Л. В.; Krytska, L.
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Моделювання динаміки нових технологічних процесів інструментарієм економіко-математичного моделюванняКошіль, Я.; Yaroslav, Koshil
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Дослідження динаміки впровадження інновацій на промислових підприємствахТвердохліб, А.; Tverdolhib, A.
Conference Abstract23-кві-20204-чер-2020Розвиток ринку та оцінка якості дитячих гумових іграшокДуда, А.; Duda, A.
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article17-кві-199528-січ-2016Маркетинг та проблеми збуту продукціїДіденко, Т. О.
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article17-кві-199528-січ-2016Вивчення кон’юнктури торгівлі - основа для прогнозування споживчого ринкуСолдатенко, О. В.
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості SMM-просування B2B-бізнесуБоднар, Ірина; Bodnar, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у соціальних мережахДякун, Юлія; Dyakun, Julia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості дистрибуційної політики промислового підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Сутність та необхідність досліджень ринкуРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-тра-201521-січ-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Other18-тра-20117-чер-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-20117-чер-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-тра-20117-чер-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Результати 201-300 зі 543 (час пошуку: 0.004 секунди).