Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 201-300 of 405 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article22-Apr-2010Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваМикитчин, В.
Article5-Dec-2012Основні складові маркетингу модних товарівМіщук, О.; Стухляк, Д.
Article21-May-2014Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article25-Mar-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article18-Apr-2012Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article17-Apr-1995Сервіс як інструмент маркетингової стратегіїСтепанова, Л. В.
Article14-Dec-2011До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article24-Apr-2014Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article24-Apr-2014Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article23-Apr-2015Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article21-May-2014Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-May-2014Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article27-Mar-2015Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article22-Apr-2010Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article21-Mar-2012Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article17-Apr-1995Оптимальний нагрів круглої пластинки при мінімальних енергозатратах та аналіз отриманого напружено-деформованого стануВорощук, В. Я.; Козуб, І. Ю.
Article23-Apr-2015Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article23-Apr-2009Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article5-Dec-2012Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article24-Apr-2014Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article14-Dec-2011Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article22-Apr-2010Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article19-May-2015Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article23-Apr-2009Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Article19-Apr-2012Конкурентоспроможність в сучасних ринкових умовахКовальчук, Л.
Article26-Apr-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article26-Apr-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article25-Mar-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article23-Apr-2009Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article20-Apr-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article26-Apr-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article24-Apr-2014Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article26-Apr-2016Сучасні підходи до організації та управління процесами постачанняГула, Наталія; Hula, Nataliya
Article20-Apr-2005Маркетингові стратегії розвитку мобільних операторів в УкраїніДемидчук, І.
Article20-Apr-2005Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженняхЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article20-Apr-2005Місце малого підприємництва в економіці країни. Проблеми розвитку малого бізнесу в УкраїніБорейко, У.
Article20-Apr-2005Психовірус: суть та застосування в маркетингуКоновалова, Р.; Котяш, В.
Article26-Apr-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article20-Apr-2005Брендінг та особливості його формування в УкраїніМариненко, Наталія Юріївна
Article20-Apr-2005Бюджет України 2005Грищук, М.
Article20-Apr-2005Особливості розвитку маркетингу в УкраїніКучер, І.
Article26-Apr-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-Apr-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-Apr-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-Apr-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article20-Apr-2005Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупцяФедишин, Г.
Article26-Apr-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article24-Apr-2014Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article26-Apr-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article22-Apr-2010Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегіїЯнківська, О.
Article26-Apr-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article25-Mar-2016Проектний менеджмент – детермінанта сталого розвитку регіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article25-Apr-2013Фінансовий консалтинг в УкраїніСинькевич, Надія Іванівна; Антонюк, Юлія Миколаївна; Synkevych, Nadiia; Antoniuk, Yulia
Article23-Apr-2009Значення маркетингових комунікацій в діяльності радіостанцій на ринку послугВелегура, М.
Article26-Apr-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article18-May-2016Формування асортиментної політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Драй, В. В.; Fedorovych, R.; Dray, V.
Article26-Apr-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article26-Apr-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-Apr-2016Пропаганда як метод просування продукціїСтефінів, Христина; Stefinyv, Khrystyna
Article26-Apr-2016Теоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьБуняк, Назар; Краузе, Ольга Ігорівна; Bunyak, Nazar; Krause, Olga
Article26-Apr-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-Apr-2016Маркетингова інформація як елемент маркетингових дослідженьВінярчук, Наталя; Vinyarchuk, Natalya
Article26-Apr-2016Інтернет ресурс як засіб просування товарів та послугЛуцик, Галина; Lutsyk, Galyna
Article21-May-2014Маркетингові дослідження ємності товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article14-Dec-2011Актуальні проблеми ефективного управління персоналомФалович, А.
Article22-Apr-2010Особливості матеріального стимулювання персоналу в умовах кризиКочерженко, К.
Article19-Nov-2014Вплив податкової системи на функціонування суб’єктів підприємництваГнатюк, Н. В.; Владимир, Ольга Михайлівна; Hnatiuk, N. V.; Vladymyr, O. M.
Article19-Apr-2011Проблеми страхового ринку в УкраїніШамрик, А.
Article25-Apr-2013Якість послуг та шляхи її підвищенняКолтко, Марія; Koltko, Mariia
Article25-Apr-2013Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna
Article25-Apr-2013Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article19-Apr-2011Економічна психологія: наука і необхідністьГрабовська, С.
Article26-Apr-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-Apr-2016Оцінка ефективності управління системою збуту підприємстваНемчицька, Аліна; Nemchytska, Alina
Article24-Apr-2014Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article24-Apr-2014Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-Apr-2014Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article25-Apr-2013Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-Apr-2013Аналіз конкурентних переваг підприємстваМожилевська, Юлія; Mozhylevska, Yuliia
Article23-Apr-2009Моделювання товарно-збутової стратегії підприємстваКозак, С.
Article25-Apr-2013Інформаційна логістика на підприємствіСухорукова, Ольга; Sukhorukova, Olha
Article25-Apr-2013Характеристика складу факторів, які впливають на макросередовище фірмиДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, Olha
Article14-May-2008Важливість рекламних заходів при виході підприємства на нові ринкиЮзьвак, Л.
Article25-Apr-2013Краудсорсинг: що робити, щоб нічого не робитиМіщук, Оксана Іванівна; Mischuk, Oksana
Article19-Nov-2014Маркетинг модних товарів і його основні складовіМіщук, Оксана Іванівна; Григус, Т. М.; Mishchuk, O. I.; Grygus, T. M.
Article25-Apr-2013Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингуПавловська, Марія; Pavlovska, Mariia
Article25-Apr-2013Стан і тенденції розвитку потреб в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentiuk, Bohdana; Oksentiuk, Andrii
Article25-Apr-2013Аналіз конкурентного середовища на ринку цільномолочної продукції УкраїниПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article25-Apr-2013Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегіїЯщишин, Тарас; Yashyshyn, Taras
Article19-Apr-2011Комплекс маркетингу та його елементиДембіцька, Н.
Article14-May-2008Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article26-Apr-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-Apr-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article22-Sep-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article20-Nov-2013Розвиток логістичної інфраструктури – чинник підвищення конкурентоспроможності українських реґіонівСтрутинська, І.
Article20-Nov-2013Штрих-код товару як елемент адміністративно-правого захисту прав споживачівДовгань, Ю.
Article17-Nov-2016Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. Y.
Article6-Oct-2011Якісні методи досліджень поведінки споживачівФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Conference Abstract26-Apr-2018Івент-маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-Apr-2018Мережевий маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Results 201-300 of 405 (Search time: 0.003 seconds).